Splošni pogoji
Spletna trgovina DIDU, Gregor Petkovšek s.p.
Cesta na polju 11, 1360 Vrhnika
Tel: 051 435 381
Elektronska pošta: prodaja@didu.si
Dolgi naziv PRS: DIDU, spletna trgovina, Gregor Petkovšek s.p.
Davčna: 50581988
Davčni zavezanec: NE
TRR: SI56 0311 2100 0041 673, Banka SKB
Spletna trgovina DIDU je specializirana za izdelavo in prodajo izdelkov za otroke.
1. POSLOVANJE
Poslujemo v obliki spletne trgovine. Osebni prevzem je možen po dogovoru v Ljubljani ali na Vrhniki.
Če želite osebno prevzeti blago, nas kontaktirajte na info@didu.si, da se dogovorimo.
2. SKLEPANJE POGODBE
Ob vsakem nakupu boste prejeli avtomatsko sporočilo s potrdilom vašega nakupa. Pridržujemo si pravico do napake v zalogi artiklov. V tem primeru vas bomo obvestili in vam ponudili zamenjavo artikla oziroma vračilo denarja.
3. CENE IN VELJAVNOST PONUDBE
Prodajalec ni davčni zavezanec. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila.
Uvelavljanje kuponov: pri nakupu lahko uveljavljate kupon s popustom, ki ga priložnostno ponudimo. Številko kupona vpišete pri zaključevanju nakupa v ustrezno polje. Če je izdelek v akciji, potem zanj dodatnega popusta ni mogoče uveljavljati.
4. PLAČILO
Kupec lahko plača blago:
– z gotovino po povzetju (dostavlja Pošta Slovenije in GLS)
Pri plačilu z gotovino po povzetju so stroški pošiljanja višji, zato vam predlagamo plačilo po predračunu.
Pri plačilu po povzetju znaša odkupnina priporočenega pisama 2€. Ta znesek krije naročnik in se prišteje končni ceni. Pri prevzemu paketa Pošta Slovenija izračuna provizijo plačilnega naloga, kar znaša 1,05€
– Plačilo predračuna – z nakazilom na poslovni račun DIDU (preko elektronske banke ali na drug način)
– PayPal
V kolikor pošiljke ne boste prevzeli in se bo ta vrnila na naš naslov, vam bomo ob želenem ponovnem pošiljanju istega paketa zračunali dvojni strošek pošiljanja.
Naročene izdelke bomo poslali v roku 2- 10 dni v primeru plačila po povzetju oziroma po prejemu plačila (plačilo po predračunu).
5. ZAUPNOST PODATKOV
Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni, in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potošnikov – ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo – Uradni list RS, št. 14/03).
6. POSTOPEK NAKUPA
Za izbrane izdelke kliknete na košarico. Ko končate z izbiranjem izdlkov in se odločite za nakup, pritisnite na Blagajno.
2.Nakup izdelka
Sozi celoten nakup vas vodi sistem. Zahtevana polja je potrebno izpolniti, v nasprotnem primeru nakup ni možen. Ko zaključite z nakupom, boste o vsebini nakupa obveščeni po elektronski pošti.
Naročilo lahko prekličete pred prejetim obvestilom o poslani pošiljki.
3.Naročilo potrjeno
Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Prodajalec po vaši potrditvi nakupa naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne na vaš elektronski naslov. Če se je kupec odločil za plačilo po predračunu, mu trgovec na dani elektronski naslov pošlje predračun. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in prodajalec je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
4. Blago odpremljeno
Prodajalec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi in odpošlje in o tem po mailu obvesti kupca.
7. KUPOPRODAJNA POGODBA
Prodajalec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun in ga priloži izdelkom, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za uporabnika (kupca).
8. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO IZDELKOV
Kupec ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov prodajalcu na kontaktni elektronski naslov: narocila@didu.si , sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Edina stroška, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremenita uporabnika (kupca), sta strošek pošiljanja prodajalca in strošek vračila (pošiljanja) izdelkov prodajalcu.
Kupljene izdelke je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti prodajalcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.
Za vrnjene izdelke prodajalec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek.
9. ODGOVORNOST
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo prodajalec uporabnika (kupca) obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila.
Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Prodajalec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Prodajalec bo skupaj s Pošto Slovenije poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.